meanwhile

N-am mai avut chef de scris perioada asta. A cata oara trec prin astfel de crize? Nici eu nu mai stiu dupa aproape 10 de ani de blog. Bai, bine ca n-am scris pentru trafic! Acum ma strangem de coaie sa scriu ceva captivant, sa nu-mi plece cititorii. Nici nu vreau sa ma gandesc prin ce trec influencerii cand au astfel de perioade. Zilele astea spre exemplu, de cate ori vroiam sa ma aproprii de PC, tzac coteam catre frigider, luam o bere rece si ma tavaleam pe canapea cu o mana la momite. D’aia zic, e naspa sa scrii pentru trafic.

Apropo, stiti ca am zis acu ceva vreme ca nu mai postez nimic pe facebook. Cacat, am recidivat. E o chestie pe care nu mi-o explic, gasesc ceva care mie mi se pare extraordinar de interesant sau de comic si pina sa ma opresc din rasete – deja am postat si pe fb. Dar postez rar si ma asigur ca nu am mai vazut acea poza/filmulet pe nicaieri. Aici vroiam sa ajung, oamenii trebuie sa inteleaga ca nu mai merge sa dai share la orice cacat, s-ar putea ca tu sa fi deschis fb-ul mai tarziu si lumea sa fi vazut deja acea poza / filmulet de 20 de ori. Apoi te trezesti si tu sa dai share cand toti sunt deja satui.

Si uite asa inchizi fb si te duci la tv unde afli ca daca mananci paine faci cancer. Sictirit, te intorci pe telefon si deschizi diverse site-uri unde afli ca daca mananci carne faci cancer. Deschizi alt site de unde afli ca daca mananci dulciuri faci diabet, daca mananci peste faci cancer, daca bei cafea o sa faci boli de inima samd. Bai, eu nu mai suport cercetatorii, sa ma fut in toate sfaturile lor. Eram ieri la farmacia tei, aveau de vanzare apa slaba in deuteriu – 16 lei/litru. Nici de-al dracu nu vreau sa stiu ce e deuteriul. Sincer m-am cam sictirit sa aflu metode miraculoase de a ramane sanatos, imi dau impresia ca de fapt ma baga mai repede in mormant.

Pai pentru ce mortii ma-sii mai traiesc daca nu am voie aia, aia sau asta? Daca vreau sa beau un pahar cu lapte, nu am voie lapte de vaca, doar lapte de ovaz sau lapte vegetal, scump ca dracu. Brusc totul ne face rau, totul ne imbolnaveste de cancer iar ei, nutritionistii si cercetatorii vor sa ne salveze, complet dezinteresati. Sa muriti voi in chinuri ca asa e?

Evident ca NU e asa. Am si eu 2 rude care au devenit vegetarieni. Mananca doar caracatita, tot felul de cereale, seminte, legume fierte. Ba, mie nu mi se par mai sanatosi, par trasi rau la fata. Ramane doar sa ne vedem fiecare de viata lui si, daca nu se intampla vreo nenorocire, sa vedem cine trieste mai mult, suntem de aceiasi varsta. Asta da provocare. Si chiar daca eu voi fi mort inaintea lor, macar nu am trait nefericit. Adica sa ma culc rupt de foame, sa mananc fierturi si seminte in loc de o friptura suculenta. Pentru ce cacat triesti anyway..

Dar! sa zicem ca gata, renunti la alimentatia dezordonata si te apuci sa chestii sanatoase. De maine triesc cu brocoli, supe, soia si ovaz intr-un oras extraordinar de poluat. In masina beau un suc de rodii in timp ce mi se umfla vena de spume ca fac 2 ore pina la munca. La birou, intre 2 reprize de nervi si stress, incerc sa-mi mananc pachetelul cu o fiertura fara gust. Apoi, inca 2 ore in traficul de cosmar. Se poate considera ca o sa traiesc mai mult ca ala care infuleca o saorma?

Nu. Stresul si poluarea te omoara. Pe langa noxe mai e ceva otravitor in aer: particulele de zinc de la milioanele de placute de frana. Alea te omoara, ca le tragi de nas, se duc in sange si se opresc pe peretii inimii. Te caci in el de brocoli, nu te poate salva. Si ei, jegosii aia care iti dau sfaturi cum sa traiesti sanatos – ei stiu asta. Dar scopul lor este sa-ti distraga atentia de la realitate. Lucrurile sunt simple: eu, nutritionist sau whatever – cercetator, vedeta etc dau sfaturi prin intermediul unui ziar online sau blog. Informatia asta, desi e gratis pentru cititor, trebuie sa aduca si beneficii. Formula e simpla: eu scriu ceva ce intereseaza pe multa lume, oamenii citesc articolul meu iar asta inseamna trafic. Traficul aduce sponsori iar sponsorii imi dau bani din conversii facute prin mine. La sfarsit toata lumea e multumita: eu am facut banuti, sponsorul a facut vanzari iar tu, clientule, ai cumparat o speranta.

Sunt milioane de terabiti de informatie, 99,99% nu ai nevoie de ea. Este prea mult, creierul a devenit selectiv, aproape nimeni nu mai are rabdare sa citeasca un articol intreg. Avem prea putin timp si acces la prea multa informatie. Eu am ales sa ma uit la femei goale, cele 2 rude se uita la retete cu brocoli, fiecare alege ca are de unde. Oricum sfarsitul il avem la comun..

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top